ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО НАС У СОЦ.МЕРЕЖАХ
Гарантія

Гарантія

Обираючи продукцію длядомашнього використання чи бізнесу, ви повинні бути впевненими в її якості, надійності і безпеки.

Саме тому наша компанія надає для кожного клієнта такі умови гарантійного обслуговування, зокрема:

  1. На весь товар діє офіційна гарантія від виробника, яка повністю відповідає статті 9 Закону України «Про захист прав споживача».
  2. Гарантійний строк зазначається в гарантійному зобов'язанні і прораховується від дати фактичної покупки товару.
  3. В період гарантійного терміну споживач зобов'язаний виконати вимоги і вказівки виробника з експлуатації виробу.

Порушення або недотримання правил використання товару встановлених виробником, може спричинити за собою відмову проведення безкоштовного ремонту або заміни виробу.

Процедура повернення / обміну товару:

Для того щоб ви успішно провели обмін або повернення виробів, необхідно:

  1. Переконатися, що з дня покупки пройшло не більше 14 днів (уважно ознайомтеся з гарантійним талоном і касовим чеком).
  2. Зв'язатися з вашим менеджером (всі контактні телефони вказані на сайті або залишити заявку на дзвінок менеджера за допомогою форми "зворотній зв'язок")
  3. Отримати висновок сервісного центру (якщо стався гарантійний випадок і товар був у використанні).

З яких причин товар не підлягає обміну / ремонту

В тому випадку якщо:

  • На товар є сліди експлуатації;
  • Упаковка товару повністю відсутня або має пошкодження;
  • Виріб має візуальні вади (вм'ятини, потертості, тріщини, подряпини);
  • Відсутня гарантійний талон або касовий чек.

Покупець, придбаний товар, повернути чи обміняти вже не зможе.

Компанія «АРІТА» впевнена в надійності і якості своєї продукції, а також завжди орієнтується на створення довірчих відносин між компанією і споживачем.

Саме тому, ми гарантуємо своїм клієнтам виконання всіх норм і зобов'язань, в разі виникнення страхових ситуацій (при дотриманні правил експлуатації товару).

Також, наша компанія підтверджує систематичний і ретельний контроль при виготовленні продукції, щоб уникнути продажу виробів з виробничим браком.

 

ПОДІЛИТИСЯ